آشوبی:ضعیف بازی كردیم اما بازیكنی كم كاری نكرد
نوشته شده توسط : alireza

ایلنا: فرزاد آشوبی هافبك استقلال در واكنش به صحبت‌های مدیرعامل این باشگاه می‌گوی كه بازیكنان این تیم در زمین راه نمی‌روند. بعد از بازی ضعیف استقلال مقابل شاهین كه انتقادات زیادی در پی داشت،علی فتح‌الله زاده بازیكنان استقلال را تهدید به جریمه كرد. او گفت حاضر نیست پولی كه با التماس به دست می‌آورد را به بازیكنان بدهد و آنها در زمین راه بروند. فرزاد آشوبی در گفتگو با ایلنا ضعیف بازی كردن استقلال را قبول می‌كند اما معتقد است بازیكنی كم كاری نكرده است.

به نظر می‌رسد فتح‌الله زاده از بازیكنان استقلال خیلی ناراحت است. او گفته پول با التماس نمی‌گیرد تا به بازیكنانی بدهد كه در زمین راه می‌روند؟
ـ من اعتقاد دارم ما مقابل شاهین فوق‌العاده ضعیف بازی كردیم و اصلاً فوتبال بازی نكردیم. ما روز خوبی نداشتیم اما من شدیداً اعتقاد دارم هیچ بازیكنی در بازی مقابل شاهین بوشهر كم كاری نكرد چون خود بازیكن اولین آدمی است كه از كم‌كاری لطمه می‌بیند. من معتقدم باید در یك فضای آرام این ضعف‌ها را بررسی كنیم و مشكل تیم را حل كنیم.
این دفعه تو در لیست قطبی نبودی.از این موضوع ناراحت نیستی؟
ـ واقعاً خوشحالم كه در تیم ملی نیستم.
واقعاً از اینكه دعوت نشدی، خوشحالی؟
ـ بله خوشحالم. البته در این خصوص هم دلایلی وجود دارد كه فعلاً دوست ندارم آنها را مطرح كنم.





:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 571
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 25 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: